Przyzwyczaić sie do czytania książek, to zbudowac sobie schron przed otaczającą cię rzeczywistością.

środa, 5 września 2012

Cień nocy - Andrea Cremer




Całkiem nieoczekiwanie wpadła w moje ręce, na poczatku długo leżała na pułce bo szczerze mówiac okładka całkowicie mnie zniechęciła. Co było bardzo głupie, ponieważ książka jest jedyna w swoim rodzaju i żałuję że sie nie zabarłam za nią wcześniej. Cień Nocy nie jest kolejną banalną, romantyczna bajeczką czy nudnym romansem, czego sie poniej spodziewałam. Jest całkiem inna,  prawdziwi fan paranormali popełnił by dużą gafę, nie zaglądając do niej.

Główna bohaterka to siedemnastoletnia, piękna i niezależna Calla, jest strażniczką ( wilkołaczką ) która rządzi w swoim klanie jako alfa. ,,od zawsze znała swoje przeznaczenie, które wkrótce ma się wypełnić. W osiemnaste urodziny zwiąże się Renem, władczym i seksownym przywódcą innego klanu. Razem z nim będzie walczyć i rządzić. I strzec świętych miejsc dla Opiekunów - potężnych czarowników. ''  Jednak wszystko się zmienia gdy dziewczyna ratuje spotkanego na swoim patrolu Shane'a. ,,Wtedy w dziewczynie rodzi się bunt przeciwko przeznaczeniu, tradycji i nakazom świata, w którym żyje. Rozdarta między obowiązkiem i posłuszeństwem a uczuciem - musi wybierać. Wybierając miłość, może stracić wszystko, nawet własne życie. Czy zakazana miłość warta jest ostatecznego poświęcenia ?. ''
Andrea Cremer stworzyła coś niesamowitego, miałam dość książek o wampirach i innych zmorach, ale ta seria jest całkiem inna chwilowo nawet uwierzyłam w istnienie świata wilkołaków.
Główne postacie są rewelacyjne, wydawało mi sie jakbym wszystkich dobrze znała. Niestey ja tak jak  Calla nie zakochałam sie w obu chłopcach, stanowczo odrażała mnie postać Shana, za to pawałam miłością do Rena ♥ 
Książka jest fantastyczna, warto się przenieść do jej świata, zaskakująca, interesująca i przede wszystkim wciągająca.
 - MINUSY :
Bardzo zawiodłam się na zakończeniu, było takie nijakie, ale i tak napewno sięgnę po dalszą część ; D 
OCENA  :      9,5 /10

1 komentarz:

  1. czytałam bardzo fajna, tez czekam na druga czesc !

    OdpowiedzUsuń